.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور میدانی مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز
تسطیح و رفع تجاوزات حریم اختصاصی خط 30 اینچ انتقال گاز رشت- رامسر+ عکس
شمال نیوز : دکتر ابراهیم زاده با ابراز رضایت از تلاش همکاران منطقه 9 گاز افزود :به لطف الهی با تلاش و سختکوشی همکاران من و بکار گیری ماشین آلات مورد نیاز عملیات تسطیح و رفع تجاوزات به خوبی و با موفقیت در حال انجام است ....

شمال نیوز : عملیات تسطیح و رفع تجاوزات حریم اختصاصی خط 30 اینچ انتقال گاز رشت- رامسر با حضور میدانی مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز با موفقیت انجام شد .

به گزارش شمال نیوز ، به نقل از روابط عمومی منطقه 9 عملیات انتقال گاز ،دکتر محمد اسماعیل ابراهیم زاده با همراهی کارشناسان این منطقه از مراحل عملیات تسطیح باند عملیات ساختمانی و پاکسازی و رفع تجاوزات حریم اختصاصی محدوده گیلان بازدید و بر لزوم اجرای دقیق آن تاکید کرد .

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز در حاشیه این بازدید با مهم دانستن این عملیات به خبرنگاران گفت : تسطیح باند عملیات ساختمانی خط لوله 30 اینچ رشت-رامسر و همچنین پاکسازی و رفع تجاوزات به حریم اختصاصی خط انتقال گاز مذکور جهت اجرای پروژه خط لوله انتقال گاز دوم 40 اینچ رشت-رامسر به نکا حدفاصل کیلومتر صفر تا 20 (لاکان تا سدسنگر)صورت می پذیرد که بدون تردید با همت کارشناسان و همکارانمان در منطقه به ثمر خواهد نشست .

دکتر ابراهیم زاده با ابراز رضایت از تلاش همکاران منطقه 9 گاز افزود :به لطف الهی با تلاش و سختکوشی همکاران من و بکار گیری ماشین آلات مورد نیاز عملیات تسطیح و رفع تجاوزات به خوبی و با موفقیت در حال انجام است .

وی بر تداوم بازدیدهای دوره ای از خطوط منطقه تاکید کرد و اظهار داشت : قطعا بازدیدهای دوره ای که در دستور کار منطقه 9 گاز قرار دارد در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم و آگاهی مدیریت بصورت میدانی از وضعیت خطوط با شتاب بیشتر ادامه خواهد داشت .

همچنین ، دکتر ابراهیم زاده مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز از پروژه محوطه سازی ، نمازخانه، سوله جدید و پایپینگ تاسیسات رشت بازدید نموده و در جلسه ای با معاونت مهندسی و خدمات فنی و پیمانکار پروژه های فوق برکنترل ، کیفیت کار و تسریع در اجرا تاکید و توصیه های لازم را نمود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

تهران 28 دي 1393
باسلام وعرض خسته نباشید "آقای دکتر ابراهیم زاده دست مریزاد به شما وهمکاران پرتلاش منطقه 9 گاز کشور
کارمند شرکت گاز استان 28 دي 1393
آقای دکتر ابراهیم زاده خدا قوت - ان شاالله با مدیریت شما بر شرکت گاز مازندران هیچ روستایی بدون گاز در استان نماند . روزهای خوب حضور شما در شرکت گاز استان هیچگاه از خاطرمان نمی رود . ارادتمند شما همکار سابق
نا شناس 28 دي 1393
واقعا جای تاسف دارد برخی از مسئولین با نوعی خودزنی از توانمندی این مدیر توانمند و با جسارت استفاده ننموده واز محبوبیت وی نزد افکار عمومی به لحاظ تحولی عظیمی که در دوره مدیریت ایشان در گازرسانی به شهرها و دورترین روستاهای بوجود امده هراسانند و جای بسی تعجب دارد این چنین مدیران قوی اجرایی در استان به بهانه های سیاسی از وجودشان استفاده نمی کنند
علي 29 دي 1393
با سلام نزديك سه سال لوله كشي گاز در كوچه هاي روستاي گونه كلا واقع در بابلكنار به انجام رسيده است وليكن از گاز خبري نيست مسئولين وعده امروز ويافردا را ميدهند ... آقاي دكتر لطفا"ما هم چشم براه پيگيري شما هستيم .
پلنگ مازندران 29 دي 1393
سلام درود خدا بر شما باد . کار از دست شما مدیر توانمند خسته شد. یه کمی هم از شما یاد بگیرنداین مدیرا...... ........
دهیار 29 دي 1393
واقعا امیر کبیر گازی . از ان وقتی که شما از گاز مازندران رفتی دیگر کار تعطیل شد
فرزند شهید 29 دي 1393
سلام مافرزندان شهدا از شما مدیر تواندمند تشکر میکنیم که مارا در آن اداره مشغول به کار کرده اید ان شاءالله شهدا هم از شما رازی باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.